:: Home :: Get Hosted :: PPM FAQ :: Forum FAQ :: Search :: Memberlist :: Usergroups :: Register :: Profile :: Log in to check your private messages :: Log in ::
Do you want to advertise at Project Perfect Mod. Find out how to do it HERE.

The time now is Fri Dec 15, 2017 4:36 am
All times are UTC + 0
 Forum index » Other Projects » Inactive Projects » Eternal Armageddon: The Devastation
Well crap...
Moderators: freedom fighter
Post new topic   Reply to topic Page 1 of 1 [19 Posts] View previous topic :: View next topic
Author Message
freedom fighter
General


Joined: 14 May 2009

PostPosted: Mon Sep 06, 2010 5:39 pm    Post subject:   Well crap...
Subject description: Gotta situation here
Reply with quote

Ok, so I played this guy's mod for a while before uninstalling it but the damn mod screwed mah game FFFFFFUUUUUUU!!!! So I gathered up my mod files and uninstalled both RA2 and YR (cuz the damage was pretty bad). I reinstalled RA2. Everything went well, but when I want to install YR, they give me the error that RA2 is not detected or installed so I can't install YR. WTF, I've already installed RA2!!! #Mad #Mad #Mad

I went on to look at the add/remove programs and didn't find RA2 there, wut? Then I browsed the net to look for a solution. There are people who had or has this problem but they don't seem to get any help Sad Dammit! Just when I was gonna try out some new unit codings -_-lll Has anyone of you got into this problem before and does anyone here know how to solve this problem? Cuz I've reinstalled RA2 SIX FRIGGIN' TIMES and it still won't work.

So yeah, the mod has stalled for the time being until I can get RA2YR back up again.
_________________
The future belongs to The Forgotten!

Back to top
View user's profile Send private message
0warfighter0
Commander


Joined: 07 Dec 2007
Location: Belgium, Haasdonk

PostPosted: Mon Sep 06, 2010 5:45 pm    Post subject: Reply with quote

I've had this problem too for a long time, fixed it by deleting the broken/damaged registery files.

Back to top
View user's profile Send private message Skype Account
freedom fighter
General


Joined: 14 May 2009

PostPosted: Mon Sep 06, 2010 5:51 pm    Post subject: Reply with quote

Now where do I find those files (I don't see them in the main folder)?
_________________
The future belongs to The Forgotten!

Back to top
View user's profile Send private message
m7
Commander


Joined: 17 Apr 2009
Location: The Fang

PostPosted: Mon Sep 06, 2010 6:58 pm    Post subject: Reply with quote

Since I don't know enough about your computer or OS, I'd recommend using Google to find a tutorial, and backing up your registries before you try anything. Conversely, there are many free programs that fix registry issues, like CCleaner.
_________________

Back to top
View user's profile Send private message
0warfighter0
Commander


Joined: 07 Dec 2007
Location: Belgium, Haasdonk

PostPosted: Mon Sep 06, 2010 7:02 pm    Post subject: Reply with quote

At run (in your start menu, atleast in XP) type regedit, there search for the westwood -> RA2 and YR folder and delete them. Be careful though, doing wrong things in this program could screw your system, you are only touching the files of the games but just in case you could make a back up.

Back to top
View user's profile Send private message Skype Account
freedom fighter
General


Joined: 14 May 2009

PostPosted: Tue Sep 07, 2010 4:07 am    Post subject: Reply with quote

Didn't find RA2 and YR folders, just a REG_SZ file in the Westwood folder. Should I delete that Question
_________________
The future belongs to The Forgotten!

Back to top
View user's profile Send private message
freedom fighter
General


Joined: 14 May 2009

PostPosted: Tue Sep 07, 2010 2:29 pm    Post subject: Reply with quote

Yo, need clarification here. I don't wanna screw up mah comp :/
_________________
The future belongs to The Forgotten!

Back to top
View user's profile Send private message
0warfighter0
Commander


Joined: 07 Dec 2007
Location: Belgium, Haasdonk

PostPosted: Tue Sep 07, 2010 4:23 pm    Post subject: Reply with quote

Weird...

Local_Machine/Software/Westwood

Right?


west.PNG
 Description:
 Filesize:  3.07 KB
 Viewed:  7093 Time(s)

west.PNG



Back to top
View user's profile Send private message Skype Account
freedom fighter
General


Joined: 14 May 2009

PostPosted: Tue Sep 07, 2010 4:31 pm    Post subject: Reply with quote

Nope, I don't see that. I have RA2 installed currently btw.
_________________
The future belongs to The Forgotten!

Back to top
View user's profile Send private message
0warfighter0
Commander


Joined: 07 Dec 2007
Location: Belgium, Haasdonk

PostPosted: Tue Sep 07, 2010 4:46 pm    Post subject: Reply with quote

You don't see what exactly? Anything in the westwood folder?
You are using "regedit" are you? I mean, who knows, you could just've been browsing it in explorer. Razz

Back to top
View user's profile Send private message Skype Account
freedom fighter
General


Joined: 14 May 2009

PostPosted: Tue Sep 07, 2010 4:58 pm    Post subject: Reply with quote

As I've said, I only found a REG_SZ file in the Westwood folder, nothing else. Yes, I used regedit.
_________________
The future belongs to The Forgotten!

Back to top
View user's profile Send private message
0warfighter0
Commander


Joined: 07 Dec 2007
Location: Belgium, Haasdonk

PostPosted: Tue Sep 07, 2010 5:03 pm    Post subject: Reply with quote

Could back it up and then delete it, I'm afraid I can't tell you anything else.

Back to top
View user's profile Send private message Skype Account
ImP_RuLz
Jumpjet Infantry


Joined: 21 May 2004
Location: Pakistan

PostPosted: Tue Sep 07, 2010 7:14 pm    Post subject: Reply with quote

Do you restart your computer after installing RA2? because I had the same problem of missing registry and what I did was that I installed RA2 then without restarting the computer I installed yuri's revenge too, then I made a back up of the westwood registry folder and whenever I would play RA2YR, I would first run the backup.reg file. The problem was fixed after i reinstalled the windows btw.
I hope you understand what im trying to say.
_________________
<----- Clickable

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Facebook Profile URL Twitter Channel URL Skype Account
Volgin
Commander


Joined: 07 Mar 2009

PostPosted: Tue Sep 07, 2010 8:10 pm    Post subject: Reply with quote

I ever tell you guys about the time my buddy Kieth got bombed by the army? Well, Kieth went camping and shit, but he didn't read the siiiiigns that said they were testin' bombs n' shit. So Kieth got bombed. Not just by regular old bombs. They was testin fire bombs, bombs that blow up into other bombs, nerve gas bombs, and all kinds o' shit.
_________________
Victory!

Back to top
View user's profile Send private message
freedom fighter
General


Joined: 14 May 2009

PostPosted: Wed Sep 08, 2010 4:09 am    Post subject: Reply with quote

ImP_RuLz, I got the problem when I tried to install YR after installing RA2 without restarting the comp (why would I wanna do that?).

Volgin, what the hell?
_________________
The future belongs to The Forgotten!

Back to top
View user's profile Send private message
freedom fighter
General


Joined: 14 May 2009

PostPosted: Wed Sep 08, 2010 7:38 am    Post subject: Reply with quote

Son of a %#@$^!!!

I made a backup copy of it, deleted the original damn file, reinstalled RA2 and then proceed to install YR . But still the same shit. When I want to put the backup in the registries, it reads and error and can't put it in. Now I'm REALLY PISSED!! Mad Really, WTF has gone wrong?

Looks like the mod may be on hold for some time but IT AIN'T DEAD JUST YET.
_________________
The future belongs to The Forgotten!

Back to top
View user's profile Send private message
ImP_RuLz
Jumpjet Infantry


Joined: 21 May 2004
Location: Pakistan

PostPosted: Wed Sep 08, 2010 10:27 am    Post subject:   Reply with quote

then its time to reinstall the windows Very Happy
but first i think you should try registry fixing tools or something
_________________
<----- Clickable

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Facebook Profile URL Twitter Channel URL Skype Account
freedom fighter
General


Joined: 14 May 2009

PostPosted: Wed Sep 08, 2010 12:14 pm    Post subject: Reply with quote

Is there any other way to resolve this problem by not reformatting/reinstall Windows? Seriously.
_________________
The future belongs to The Forgotten!

Back to top
View user's profile Send private message
ImP_RuLz
Jumpjet Infantry


Joined: 21 May 2004
Location: Pakistan

PostPosted: Wed Sep 08, 2010 1:12 pm    Post subject: Reply with quote

ImP_RuLz wrote:
.... first i think you should try registry fixing tools or something

_________________
<----- Clickable

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Facebook Profile URL Twitter Channel URL Skype Account
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic Page 1 of 1 [19 Posts] View previous topic :: View next topic
 Forum index » Other Projects » Inactive Projects » Eternal Armageddon: The Devastation
Jump to:  
Share on TwitterShare on FacebookShare on Google+Share on DiggShare on RedditShare on PInterestShare on Del.icio.usShare on Stumble Upon
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum


Powered by phpBB © phpBB Group

Wildcard SSL Certificates
[ Time: 0.1447s ][ Queries: 15 (0.0084s) ][ Debug on ]